Obowiązek informacyjny przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 13 ust.1 i 2 oraz art. 14 RODO
Malinowe Hotele Sp. z o. o. z siedzibą w Solcu-Zdroju przy ulicy Leśnej 7, 28-131 Solec-Zdrój
NIP 678-14-01-345, REGON: 351061573
Dla podmiotu:
Baseny Mineralne, Partyzantów 18; 28-131 Solec Zdrój
Kontakt: recepcja@basenymineralne.pl
Dane kontaktowe do:
Inspektora Ochrony Danych (IOD): iod@malinowehotele.pl
- Pozyskanie danych osobowych:
Państwa dane osobowe pozyskaliśmy w drodze kontaktu Państwa z nami drogą telefoniczną, mailową, osobiście, poprzez formularz kontaktowy, a także poprzez złożenie rezerwacji online przez naszą stronę lub poprzez portal rezerwacyjny. - Cel przetwarzania Państwa danych osobowych:
- W celu realizacji zawartej z nami umowy w formie karty rejestracyjnej/meldunkowej, a w szczególności:
- wystawienia niezbędnych dokumentów skorzystania z naszych usług (faktury, paragonu) oraz dokonywania płatności gotówkowych i bezgotówkowych
- obsługi zgłoszeń, które są kierowane do nas drogą telefoniczną, elektroniczną
- wykorzystywania danych kontaktowych w celach związanych ze świadczonymi usługami wynikających z zawartej umowy świadczenia usług
- obsługi reklamacji i skarg jeżeli zostaną złożone
- w celach podatkowych i rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
- Zgodnie z prawnie usprawiedliwionym celem Administratora:
- prowadzenia działań marketingu bezpośredniego własnych usług i/lub produktów
- podtrzymania relacji z klientem
- prowadzenie analiz statystycznych
- zapewnienie obsługi płatniczej
- windykacji należności
- archiwizacji danych w celach podatkowych
- Zgodnie z wyrażoną przez Państwa zgodą:
- na przetwarzanie danych w celach marketingowych, handlowych, udzielenia odpowiedzi na zapytanie, statystycznych, promocyjnych przy organizowaniu wydarzeń, konkursów itp.
- na przetwarzanie danych podanych w formularzu kontaktowym, zawartych w karcie meldunkowej, zapisanych w plikach cookies i gromadzonych za pomocą strony www.malinowehotel.pl, danych gromadzonych z programów lojalnościowych, konkursów i promocji oraz danych wizerunkowych
- Podanie danych:
- Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, jednak ich nie podanie będzie uniemożliwiało zawarcie umowy oraz skorzystanie z usług oferowanych przez Administratora Danych.
- Państwa dane są pobierane:
- przy rezerwacji telefonicznej lub e-mail,
- przy rezerwacji online dokonywanej przez naszą stronę www,
- w formularzu kontaktowym,
- prze rezerwacji grupowej,
- przy zleceniu imprezy,
- przy zakładaniu karty lojalnościowej,
- przy korzystaniu z usług rehabilitacyjnych,
- przy korzystaniu z usług spa
- jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Państwa podania innych danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych lub innych wynikających z przepisów prawa
- Państwa prawa dotyczące przetwarzania danych osobowych. Mają Państwo prawo do:
- Dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania Państwa danych osobowych.
- Cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie danych bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem.
- Żądania od Administratora przeniesienia Państwa danych do innego Administratora, jeśli wpłynie to niekorzystnie na prawa i wolność innych osób.
- Wniesienia skargi do organu nadzorczego zgodnie z art. 77 i art. 79, gdy uznane zostanie, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
- Udostępnianie Państwa danych osobowych:
- Państwa dane osobowe możemy udostępnić:
- Podmiotom współpracującym z nami na mocy zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;
- Innym podmiotom, dla których Państwo wyrazili nam zgodę;
- Organom publicznym walczącym z oszustwami i nadużyciami, a które działają na odrębnych, nadrzędnych przepisach prawa;
- Państwa dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom trzecim.
- Przechowywanie danych osobowych:
- Przechowujemy Państwa dane osobowe na czas obowiązywania umowy z Państwem, a także po jej zakończeniu w celach:
- Dochodzenia roszczeń w zawiązku z wykonywaniem warunków umowy;
- Wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa w tym podatkowych i rachunkowych;
- Zapobiegania nadużyciom i oszustwom;
- Statystycznych i archiwizacyjnych;
- Okres przechowywania maksymalnie przez 6 lat od zakończenia wykonania umowy o świadczenie usług;
Przetwarzać będziemy Państwa dane w celach marketingowych i /lub handlowych przez okres obowiązywania umowy lub do momentu wniesienia przez Państwa sprzeciwu, wycofania zgody wobec dalszemu przetwarzaniu w zależności, od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
Państwa dane osobowe przetwarzane w związku z korzystaniem z usług Przychodni Rehabilitacyjnej Centrum Zdrowia, będą przechowywane przez okres 20 lat, zgodnie z wymaganiami prawnymi dotyczącymi wymaganych okresów przechowywania dokumentacji medycznej.
Zgodę można wycofać nieodpłatnie na trzy sposoby zawsze z dopiskiem: "Do Administratora Danych":
- przesyłając informację pisemną w formie mailowej na wyżej wskazany adres e-mail.
- przesyłając je pocztą tradycyjną na adres Administratora Danych wskazany powyżej.
- składając pismo w recepcji hotelowej.
W przypadku organizacji programów lojalnościowych, konkursów oraz akcji promocyjnych, w których mogą Państwo wziąć dobrowolnie udział, będziemy przetwarzać Państwa dane na czas ich trwania i okres rozliczenia wręczenia nagród. W celu rozliczalności tj. udowodnienia przestrzegania przez nas przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych będziemy je przechowywać przez okres, w którym jesteśmy zobowiązani do zachowania danych lub dokumentów ich zawierających w celu udokumentowania spełnienia wymagań prawnych i umożliwienia kontroli ich spełnienia przez organy publiczne.
Do pobrania:
Polityka Prywatności
Klauzula informacyjna w związku ze zwalczaniem COVID 19
Klauzula informacyjna dla osób korzystających z usług Centrum Zdrowia z konsultacją lekarską
Standardy ochrony małoletnich
ZASADY DLA DZIECI
Jesteśmy obiektem użyteczności publicznej9 i chcemy żebyś u nas czuł się dobrze i bezpiecznie.
- Jeżeli poczułeś zagrożenie lub poczułeś się źle, możesz to zgłosić pracownikowi hotelu/basenów.
- Wiedza o tym, co Ci dolega, czego się obawiasz lub wstydzisz może być bardzo ważna. Dzięki tej wiedzy pracownik hotelu/basenów będzie mógł Ci pomóc jak najlepiej.
- Wszystkim pracownikom z naszego obiektu możesz zadawać pytania. Chętnie na nie odpowiedzą.
- Nikt nie może na Ciebie krzyczeć, wyśmiewać się z Ciebie, dotykać Cię bez Twojej zgody ani fotografować.
- Wi-Fi jest nas zabezpieczone hasłem, a niektóre strony nie są dostępne.
- Cokolwiek się w Twoim życiu dzieje nie jesteś sam. To są całodobowe numery telefonów do osób, którym możesz zaufać:
- Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie ,,NIEBIESKA LINIA‘‘ - 800 120 002
- Telefon Zaufania Dla Dzieci i Młodzieży - 116 111 Procedura Ochrony Małoletnich
pobierz
Rekrutacja Klauzula Informacyjna
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH CEL: REKRUTACJA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),zwanego dalej rozporządzeniem, informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Malinowe Hotele Sp. z o.o., ul. Leśna 7, 28-131 Solec-Zdrój.
- W skład Malinowe Hotele Sp. z o.o. w Solcu-Zdroju wchodzą podmioty:
- Malinowy Zdrój Hotel**** Medical Spa
- Malinowy Raj Mineral Hotel****
- Malinowy Dwór Hotel ****Medical Spa
- Baseny Mineralne Solec-Zdrój
- Balneokosmetyki
- W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@malinowehotele.pl
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji jest ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy.
- Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art.22 1 Kodeksu Pracy jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.
- Podanie danych osobowych innych niż wymienione w art.22 1 Kodeksu Pracy jest dobrowolne i odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę na podstawie art.6 ust.1 lit. a) rozporządzenia.
- Pani/Pana dane osobowe będą mogły być również przetwarzane niezależnie od wyrażonej zgody, w związku z dochodzeniem lub obroną roszczeń, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. f ) rozporządzenia.
- Podane dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie celu prowadzenia aktualnej rekrutacji oraz w przypadku udzielenia zgody – w celach udziału na potrzeby przyszłych rekrutacji.
- W przypadku nieudzielenia zgody w celu udziału w przyszłych rekrutacjach, wzięcie udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Administratora będzie możliwe po ponownym wypełnieniu i złożeniu dokumentów rekrutacyjnych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane dla celów aktualnej rekrutacji przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia prowadzonej rekrutacji. W razie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu udziału w przyszłych rekrutacjach, podane dane osobowe będą przechowywane przez okres 1 roku od dnia zakończenia aktualnej rekrutacji.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, a także prawo do ich usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu każdej wyrażonej zgody w dowolnym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub upoważnione podmioty, które na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora.
- Przysługuje Pani/Panu wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 14. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Monitoring - klauzula informacyjna
W związku z art. 13 ust 1 i 2 oraz z art. 14 ust. 5 pkt. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Monitoring wizyjny prowadzony jest przez Baseny Mineralne Solec Zdrój, ul. Partyzantów 18; 28-131 Solec Zdrój, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie monitorowanym (w tym bezpieczeństwa pracowników) oraz ochrony mienia, ochrony przeciwpożarowej i przeciw-powodziowej.
- Monitoring wizyjny obejmuje korytarze, klatki schodowe, strefy basenowe, restauracje, części zewnętrzne, parking, szatnię, przebieralnię, wypoczywalnię, sale gimnastyczne oraz chatę grillową.
- Administratorem Danych zawartych w systemie monitoringu wizyjnego jest : Malinowe Hotele Sp. z o.o. Leśna 7 28-131 Solec Zdrój
- W sprawie monitoringu wizyjnego można skontaktować się: a) listownie: Baseny Mineralne Partyzantów 18 28-131 Solec Zdrój b) przez e-mail: recepcja@basenymineralne.pl c) telefonicznie: +48 41 377 65 65
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@malinowehotele.pl
- Odbiorcą Pani / Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
- Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze - art. 6 ust.1 lit. c i f RODO.
- Zapisy z monitoringu przechowywane będą aż do nadpisania (w zależności od wielkości nagrań) maksymalnie do ok. 7 dni lub do czasu prawomocnego zakończenia postępowania prowadzonego na podstawie prawa.
- Posiada Pani/ Pan prawo do dostępu do nagrań w uzasadnionych przypadkach oraz prawo do przetwarzania danych przez ograniczony czas.
- Osoba zarejestrowana przez system monitoringu ma prawo do treści danych na zasadach określonych w art. 15 RODO, prawo do ograniczenia przetwarzania danych na zasadach określonych w art. 18 RODO.
- Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego-Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
Regulamin funkcjonowania monitoringu wizyjnego na terenie Malinowe Hotele sp. z o.o.